Biljart inloopsoos

Op vrijdag 23 februari vanaf 13.00 uur vindt in de biljartzaal van sportcafé de Marse een inloopsoos plaats.

Op die middag wordt het spannende biljartspel KISTJE STOTEN gespeeld. Een spel waarbij biljarttechniek en -inzicht gepaard gaat met durf en een vleugje geluk.

Het spel draait om het raken van de rode bal met de witte. Elke speler begint het spel met 3 muntjes, die in de loop van het spel inzet worden o.a. bij het missen van de rode bal. Degene die het langst in het spel blijft mag de totale inzet incasseren!

Het kistje staat midden op het biljart. De tegenspeler wordt het moeilijk gemaakt door een bal achter of in het kistje te spelen.

Een ieder is van harte welkom en de toegang is gratis. In de biljartzaal zijn biljartkeu’s aanwezig.

De precieze spelregels van het kistje stoten staan op de website van de biljartclub. www.biljartclubruinen.nl