Ruinen heeft op donderdag 21 maart een uitwedstrijd gespeeld tegen Wapserveen. Het was volgens verschillende spelers een erg plezierige tweestrijd die nipt met 1 puntje werd verloren.

Met deze wedstrijd is het visitebiljart voor het seizoen 2023-2024 afgerond.

Er werden 11 wedstrijden gespeeld. Uit en thuis tegen Fluitenberg, Nijeveen, Ruinerwold, Uffelte en Wapserveen en een thuiswedstrijd tegen Koekangerveld. De biljarters van Ruinen konden elkaar 6 keer feliciteren met de overwinning.

Er werden in de 11 wedstrijden 1126 Belgische punten bijeen gesprokkeld. Onze tegenspelers behaalden 1077 punten.

Niet wij of zij hebben gezegevierd maar de gezelligheid bij deze wedstrijden!!!

Begin april wordt een inventarisatie gehouden wie volgend seizoen wil deelnemen aan deze wedstrijden en daarna worden er zo snel mogelijk afspraken gemaakt met de clubs uit de andere dorpen.