Op woensdag 8 maart werd de uitwedstrijd tegen Uffelte gespeeld. Acht biljarters van Ruinen namen het op tegen de acht van Uffelte. In een gezellige sfeer werden de 16 partijen afgewerkt. Het niveau van de spelers verschilde sterk. In 25 beurten moest de een er 12 maken en de ander 62. Vaak waren het spannende partijen, waarbij we vooral in de eerste helft regelmatig aan het kortste eind trokken. De koffie deed ons goed! De tweede helft was aanzienlijk beter, maar uiteindelijk moesten we wel de meerdere erkennen in de mannen van Uffelte. Voor de uitslag zie de pagina van het visitebiljart en voor een sfeer impressie de fotogalerij.

Op 20 maart spelen we een thuiswedstrijd tegen De Wijk. Het is de moeite waard om een kijkje te nemen. Ook deelnemen aan deze gezellige wedstrijden is mogelijk. Laat dan je interesse even weten aan Willem Strijker, onze coördinator van het visitebiljart.

Wapserveen liet ons weten ook graag tegen ons te spelen. Willem Strijker organiseert op 6 april deze wedstrijd. In het najaar zal dit een vervolg krijgen met een uitwedstrijd.