De laatste wel zeer spannende groepswedstrijden van de interne competitie werden gespeeld op de gezamenlijke inhaalmiddag voor groep 1 en 2.

In groep 1 stond er nog 1 wedstrijd op het programma. Frens van Egten kwam uit tegen Arend Scheper. Frens kon nog gedeeld kampioen worden. Het zat hem echter niet mee. Hij kreeg veel moeilijke ballen te verwerken en kon het uiteindelijk niet bolwerken tegen Arend. Hij scoorde wel voldoende Belgische punten om op de tweed plaats gelijk te eindigen met Hiltjo de Groot. Het onderling resultaat is wat beter voor Frens en hij zal dan ook op 14 juni de kleine finale spelen om de derde plaats.

In groep 2 waren nog 3 wedstrijden te gaan. Marijke Valken moest het nog opnemen tegen Aaltje Withaar, Jan Bergman en Harm Lotterman. Op donderdagochtend werd al een wedstrijd gespeeld tegen Aaltje. Aaltje behaalde de overwinning en dat bezorgde haar de tweede plaats in groep B. De partij tegen Jan was kort, maar krachtig. Marijke was zeer snel bij de door haar te maken caramboles en daarmee de winst. Tegen Harm Lotterman behield Marijke lange tijd een voorspong,, maar uiteindelijk moest ze met nog 1 carambole te gaan de winst toch laten aan Harm. Hij werd hierdoor tevens de winnaar van groep B en zal het dan ook opnemen in de finale tegen Jan Mos, de winnaar van groep 1.

Het is toch wel heel bijzonder dat in groep 1 na 110 wedstrijden en in groep 2 na 121 wedstrijden in de allerlaatste wedstrijd het groepskampioenschap werd beslist!!

De eindstand en de persoonlijke resultaten zijn te vinden onder het kopje competities. Ook vind je daar het gemiddeld aantal gemaakte caramboles gebaseerd op het gemiddelde per beurt x 30 van elke speler.