Vierballen wedstrijden tijdens inloopsoos

Op vrijdag 27 oktober vanaf 13.00 uur vindt onze tweede inloopsoos plaats. Dit is een moment waarop je van harte welkom bent om te biljarten, bij het biljarten te kijken, een kopje koffie of iets anders te drinken en gezellig wat te praten. Tijdens deze inloop zijn ook niet leden welkom, misschien een mooie gelegenheid om een kennis, familielid of partner eens mee te nemen en kennis te laten maken met de club.

Tijdens deze inloop soos gaan we 4 ballen wedstrijdjes spelen.

We spelen met een witte, gele, rode en paarse bal.

Beide spelers spelen met de witte bal.

1 punt wordt gescoord als de witte de gele bal raakt en een bal van een andere kleur.

5 punten als de witte de rode en de paarse bal raakt.

20 punten als de witte de 3 andere ballen raakt (een super carambole.

Per speler wordt de te behalen score bepaald door het eigen moyenne maal anderhalf, dus als je normaal 20 punten moet maken dan wordt het nu 30 punten. Dit aantal moet precies gemaakt worden. Schiet je erover heen dan moet je de helft erbij maken. In dit geval 45 punten om de overwinning binnen te slepen.

Het belangrijkste is echter dat we er een leuke middag van maken!!