Dit jaar werd er voor het eerst een inloopsoos georganiseerd door onze vereniging. De wanden van de zaal werden deels geopend voor een meer open sfeer en Wilco de uitbater van het restaurant verzorgde ritmische achtergrond muziek. Naast de mogelijkheid eens een keer met een ander te biljarten dan de gebruikelijke spelers van het eigen dagdeel stond er deze keer “kastje stoten” op het menu.

Dit spel met 2 biljartballen vraagt een goede techniek om onder moeilijke omstandigheden met de witte bal de rode te raken. De spelers probeerden natuurlijk het elkaar zo moeilijk mogelijk te maken. b.v. door de stootbal precies in het kastje te spelen. Op het randje van het kastje werd door de spelers een stuivertje gezet. Bij het vallen van munten moest de verzaker bijlappen. Na 5 keer geen rode bal raken werd je van speler toeschouwer. De laatst overgeblevene mocht het geld op het kastje innen.

Al met al werd het een vermakelijke middag voor de 6 spelers en 3 toeschouwer.

Dit seizoen zal er telkens op de vierde vrijdag van de maand een inloopsoos zijn. Op 27 oktober staat er een vierballen wedstrijd op het programma.