De week voor de interne competitie houden we op 22 september onze eerste inloop soos. Van 1 tot 4 uur bent u van harte welkom om te biljarten, bij het biljarten te kijken, een kopje koffie of iets anders te drinken en gezellig wat te praten. Tijdens deze inloop zijn ook niet leden welkom, misschien een mooie gelegenheid om een kennis, familielid of partner eens mee te nemen en kennis te laten maken met de club. Tijdens deze eerste inloop soos gaan we onder leiding van Jan Coeling het biljartspel “Kastje stoten” doen. Het hoe en wat van kastje stoten komt nog op de website te staan.

Het is de bedoeling elke derde vrijdag van de maand een inloop soos te houden, met desgewenst een bepaald thema b.v. bandstoten, 4 ballen, nascholing.