Op vrijdag 16 juni om 2 uur s-middags zal de finale gespeeld worden van onze interne competitie 2022- 2023. Deze competitie heeft bestaan uit 2 groepen van respectievelijk 11 en 10 leden. Zie ook de betreffende webpagina onder het tabblad competities. Elke speler heeft het 2 keer opgenomen tegen elke andere speler uit de groep. In groep A zijn er dit jaar 109 wedstrijden gespeeld. 1 wedstrijd kon niet plaatsvinden vanwege ziekte. In groep B zijn 80 wedstrijden gespeeld. 10 wedstrijden konden helaas niet gespeeld worden t.g.v. ziekte. In groep A is Geert Weide en in groep B Egbert Tissing kampioen geworden.

Zij spelen op vrijdag 16 juni de finale!!

Een finale zonder publiek is geen echte finale, we roepen u dan ook graag op bij deze wedstrijd aanwezig te zijn.